czwartek, 5 sierpnia 2010

Postkomuna

no właśnie. Komunizm wciąż żyje, mimo, że już ponad dwie dekady jesteśmy wolni od tego systemu. Bynajmniej teoretycznie. Osobiście powystrzelałbym 90~95% ludzi obecnego sejmu i senatu. Tylko po to, by ulżyć sobie i by władzę objęły umysły młode, nieskorumpowane, kreatywne i myślące. Precz z urzędami, w których wciąż mogę wszystko załatwić odpowiednią ilością pieniędzy. Precz z ludźmi, którzy uważają, że wspólne oznacza lepsze. Precz z ustawami, które służą legalnemu rozkradaniu Polski. W końcu precz z Panem sukinsynem Bronkiem Komorowskim i Panem złodziejem Donaldem Tuskiem.
Oszuści muszą odejść, a wraz z nimi komuna.
Uwielbiam Cejrowskiego!

A tutaj mały ślad po komunie. Zdjęcie z wczoraj.

9 komentarzy:

  1. prezydenta nie powinno się znieważać, jaki by nie był.

    OdpowiedzUsuń
  2. aaa jeszcze jedno. tak ładnie pisałeś na blogu Tea o miłości bliźniego... tylko ciekawe co wystrzeliwanie parlamentarzystów ma z tym wspólnego?! trochę szacunku, to też są ludzie.
    w Biblii jest na temat miłości nieprzyjaciół, poczytaj sobie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. "(...)by władzę objęły umysły młode, nieskorumpowane" - wierzysz, że to jest możlwe?? :>
    "Precz z urzędami, w których wciąż mogę wszystko załatwić odpowiednią ilością pieniędzy." - zgoda.
    Dlaczego Bronek to sukinsyn, co konkretnie zrobił, że zasłużył na to miano?
    Donald jest oszustem - to prawda. Ale czy Ty naprawdę nie widzisz, że nie tylko w Platformie oszuści się znajdują?
    Cejrowskiego nie lubię, jak już chyba wiesz. Mogę go oglądać tylko w tych programach o dzikich plemionach, wszystkie inne jego wystąpienia, które do tej pory widziałam, mnie wkurzają. Włączyłam jednak ten filmik z YouTube i na początku nawet wydawało mi się, że zmienię zdanie. Ale... "WSZYSCY won"? "Nawet jak jest niewinny to won"? A dlaczego, skoro jest niewinny? Ze służył staremu systemowi? Dla mnie to żaden argument, przecież niewinny sędzia, urzędnik, ktokolwiek inny z czegoś musi żyć, nie sądzisz? A że mu przyszło zarabiać w starym systemie? Jest niewinny - więc może zostać.
    Na razie to tyle z mojej strony. :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Natalia
    Ja nie znieważam nikogo! A tym bardziej nie zniesławiam!
    Szanuję osobę zarówno jednego i drugiego polityka z mojej notki. Słowami, które użyłem próbuję jedynie wyrazić swoją ogromną niechęć i pogardę do ich publicznych czynów, które jest mi dane widzieć i słyszeć każdego dnia.
    Jezus również mówił do jawnogrzeszników "plemię żmijowe", chociaż jak powszechnie wiadomo, ukochał każdego człowieka miłością idealną. Kochał, ale krzyczał (jak widać ostro), kiedy spoglądał na publiczne grzeszenie.
    Masz rację, każdy człowiek zasługuję na szacunek i z tym nie będę dyskutował. Jeśli w Twoich oczach użyte przeze mnie słowa były zbyt mocne i pośrednio Cię dotknęły to przepraszam. Może rzeczywiście powinienem napisać "Pan jawnogrzesznik".

    OdpowiedzUsuń
  5. @Agol
    Szykuje się pewnie kolejna notka, by odpisać na Twoje słowa :-)
    Po kolei:
    wierzę w "ostatnich sprawiedliwych" i w pierwszych normalnych. M.in. patrząc na publiczne wystąpienia Cejrowskiego i Korwina-Mikke. Pokazują, że warto wierzyć w sprawiedliwość.
    Bronek to Pan sukinsyn, ponieważ obiecywał w czasie kampanii, że "nie będzie ciągłego odgryzania się, nie będzie ciągłego psucia państwa polskiego". Dla mnie pierwsze złodziejskie propozycje o podniesieniu VAT-u po to, by zapchać rządowe koryto jest najbardziej perfidnym krokiem do tego, bym uważał go za takiego. Obietnic można poczytać wiele, co najmniej trzy czas już zweryfikował negatywnie. To złodziej, krętacz i typowy komuch.
    Oszuści są wszędzie, ale najbardziej groźni są w najmocniejszych partiach. Wiadomo.

    A niewinni won dlatego, że chodzi tu o pewną zasadę. Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego.
    Jeśli odejdą wszyscy źli, to jeden dobry nie będzie się sprzeciwiał. Dla mnie to logiczne.
    I dla mnie złym argumentem jest "przecież muszą z czegoś żyć". To ludzie zazwyczaj po 50-tce. Bynajmniej tacy(zostańmy już na tych urzędasach) najbardziej mnie irytują. Napchali swoje koryta w czasach świetnego komunizmu i podczas (tfu) demokracji. Jeśli zostało im po kilka lat do emerytur niech siedzą w kącie jak szare myszy i już bardziej nie psują naszego kraju. A później WON!

    Czuję niedosyt po tym, co napisałem. Myśli miałem mnóstwo i za mało tu zawarłem. Ale to nic, będzie notka i tak :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Robercie!

    Pamiętasz mnie? Saphire-Rose? Po prostu.. Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rose!!!!!!!
    Tyle czasu Cię szukałem. Pokasowałaś blogi, już myślałem, że nigdy nie popiszę z Tobą! :-)
    Cieszę się, że znów jesteś.
    Co tam u Ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także Ciebie szukałam Robercie :) I znalazłam Ciebie przypadkiem u.. Heke ;) Nawet pytałam jej czy posiadasz bloga na blogspocie.
    Przepraszam, że uciekłam :)

    Bieszczady w tym roku nie wypalą. Jestem bardzo zawiedzona..źle mi z tym bo zostawiłam tam część siebie i bardzo za Bieszczadami tęsknię.
    A co u mnie? Zdałam maturę i od października idę do fotograficznej szkoły :) Szukam pracy :D

    Rose.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cała notka? No, nieźle. :) Skoro chcesz, to chętnie przeczytam, jeśli nie zmienisz zdania i wyprodukujesz ją. Dobra wymiana poglądów nie jest zła, a coś mi się wydaje, już od dawna, że poglądy polityczne (i nie tylko) mamy odmienne, więc może być ciekawie... ;)

    "Pokazują, że warto wierzyć w sprawiedliwość." - Ale nie warto w normalność... - wybacz, pierwsza myśl. :P Grunt to szczerość, prawda? ;-) Ci dwaj panowie działają na mnie jak płachta na byka, a zwłaszcza p. Korwin i jego teksty o d***kracji.

    Uzasadnienie opinii o Bronku uznaję, ale nie byłabym sobą, gdybym nie napisała, że oszuści siedzą również w PiSie! ;p Poza tym wielbiciele słownej agresji i bezpodstawnych oskarżeń. Wiem, że to już nie na temat, ale musiałam, nie mogłam się powstrzymać. :)

    Gdybym ja była tą dobrą, to jednak bym się sprzeciwiała. :P Dla mnie to jest nielogiczne, bo dlaczego ja-uczciwa mam odejść razem z tymi złymi, skoro jestem niewinna? ;P

    Czekam na notkę. :)

    OdpowiedzUsuń