poniedziałek, 30 października 2023

Kolejny smutny dzień

Dziś przygotowałem Ci fajną niespodziankę. Mini kwiatki w mini flakonie wydrukowanym na drukarce 3D. Myślę, że niejedna żona za taki prezent wskoczyłaby mężowi do łóżka, ale nie Ty. Ty jesteś urażona i niewzruszona. Doskonale widzisz moje zaangażowanie, ale w tej sytuacji staniesz na głowie, poruszysz niebo i ziemię, aby osiągnąć swój cel. Doprowadzisz do tego rozwodu za wszelką cenę. A ceną może być potępienie, zrujnowane dzieciństwo i dorosłość dzieci. Będą żyły w niskim poczuciu własnej wartości, odtrącone i zagubione. Rób tą karierę, inwestuj w siebie, znajdź prawdziwego mężczyznę i odcham się wreszcie po jedenastu zmarnowanych latach małżeństwa. 

A Ciebie Boże proszę o siłę na dalsze życie. Mam nadzieję i głęboko wierzę, że z Tobą nie będzie samotne i nudne, a dzięki pomocy płynącej z najwspanialszego źródła doprowadzę moją żonę przed Twe oblicze. Prowadź mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz