sobota, 15 grudnia 2012

Ciężarna to utrapienie dla wszystkich wokół. A kto jest najbliżej ciężarnej i najczęściej obok niej przebywa, temu obrywa się najbardziej. Burza hormonów w ciele kobiety podczas ciąży nieporównywalna jest z tym, co daje znany wszystkim PMS :-)
Najlepszym rozwiązaniem jest kupić dobre stopery do uszu, wyjść z domu na parę godzin, albo nie odzywać się przecząco do swej lubej. Wszak każda próba ingerencji w jej świat, lub jakiekolwiek zaprzeczenie jej pomysłom kończy się trzecią wojną światową.

Obsesja muzyczna na dziś to świetna, taneczna piosenka kaszubskiej wokalistki, która śpiewała niegdyś w Ha-Dwa-O.

6 komentarzy:

  1. Wpadłam sprawdzić czy żyjesz, bo wydawało mi się, że zupełnie przepadłeś w czeluściach swojego nowego świata. ;-) Nie odzywa się w ogóle Bestia, to się zaniepokoiłam, ale widzę, że jednak żyje, pisze i ma się chyba dobrze. :) Miło wiedzieć, serio. :)
    Pozdrawiam Bestię.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Agolu ;)
      To Ty przepadłeś gdzieś w czeluściach swojego nowego świata. Blog zamknięty, zero wieści. Parodia.

      Usuń
    2. Blog zamknięty, ale ja żyję, w takim samym świecie jak przed jego zamknięciem. Nigdzie nie przepadłam, wystarczy tylko chcieć sprawdzić. ;)

      Usuń
    3. Don't denerwuj mnie :P

      Usuń
    4. A czym ja Cię denerwuję? :P

      Usuń
  2. No jasne, bo wszystko to wina ciężarnej, a nawet jeśli nie- to wina kobiety.
    Lepiej, żeby ta ciężarna tego nie przeczytała, bo inaczej wróżę Ci nieciekawą przyszłość ;D

    OdpowiedzUsuń