piątek, 11 lutego 2011

Kompilacja mongolskich teoryj #3

Znalazłem iście piękny filmik z Cycem, który śpiewa w sposób tak piękny, że łzy radości do oczu się cisną.
Obejrzałem już chyba ze sto razy i wciąż mi mało :-)


1. Głowa boli od fałszywych przyjaciół.
2. Wierność się opłaca, cierpliwość też.
4. Jedno z marzeń ciężkich do spełnienia- nie mieć telefonu komórkowego.
5. Prawdomówność opłaca się nawet wtedy, gdy na początku wynikają z niej problemy.
6. Urzędnik podczas wykonywania swojej pracy nie jest człowiekiem, lecz automatem.
7. Oddaj krew, zrób kaszankę.
8. "Małe szczęścia" Jansona - sposobem na zostawienie w tyle niepowodzeń.
9. Agol była kiedyś mężczyzną.
10. Komentarze Małgorzaty Foremniak z "Mam talent" koszmarem podczas ostatniej nocy.
11. Weterynaria piękną dziedziną nauki.
12. Folia bąbelkowa cudem inżynierii.
13. Tak wiele dobra możesz uczynić pozostając anonimowym człowiekiem.

Żeby nie było, że obsesji nie ma.

3 komentarze:

  1. Ad 9:
    Co [ocenzurowano]?!?!?

    Wyjaśnij mi, Bestio, skąd taki wniosek.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Agol

    Przeczytałem dziś, że "Kopernik była kobietą" i tak mi się jakoś rymnęło :D

    OdpowiedzUsuń