poniedziałek, 20 października 2014

Dwie, małe Kobiety

Znalazłem ostatnio w sieci ciekawą stronę o oszczędzaniu pieniędzy. Jej autor porzucił pracę i zajął się wyłącznie prowadzeniem bloga. Co ciekawe, zarobił w ten sposób ~70.000 zł w ciągu 8 dni. To tylko jeden z przykładów. Uczę się od niego intensywnie rozsądnego gospodarowania finansami. Kilka sposobów wdrożyłem już w życie, co pozwoli mi zyskać około 150 zł/mc, za parę kliknięć w internecie. Pieniądze jednak leżą na ulicy.

Kolejna ciekawa strona to przeróżne okazje znalezione przez jej czytelników. Można kupić niektóre rzeczy za dosłownie grosze - gdy pojawiają się na nie promocje, które ciężko znaleźć samemu.

Poza tym byczę się w domu i zapominam na dłuższy czas o pracy. Zajmuję się przez cały dzień Adelką, sprzątam i gotuję. Kura domowa number one. Małżonka doszła do siebie względnie szybko, jednak ma na głowie dwutygodniowego bobasa, co zabiera mnóstwo czasu i sił. A ja mam dość łatwo - Adelka jest już ogarniętym dzieciakiem i można przy niej zrobić cokolwiek.
A przy ładnej pogodzie spacerujemy sobie razem i poznajemy nowe zaułki miasta.

Moje dwie, małe Kobiety


2 komentarze:

  1. Robert i kura domowa, nie mieści mi się to w głowie ! :D Co ta Małżonka z Ciebie zrobiła, skoro kilka lat temu mówiłeś, że to kobieta zajmuje się sprzątaniem, gotowaniem i dziećmi :PP Ale- dobrze, takie zmiany są potrzebne :)
    Piękne dwie kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj spokój :-)
    Ale czego się nie robi dla najbliższych. Niby :-)

    OdpowiedzUsuń